e-Dnevna parking-karta
ELEKTRONSKI NALOG ZA PLAĆANjE ELEKTRONSKE DNEVNE PARKING-KARTE (EDPK) – PREDRAČUN
- Kontrola parkiranja na opštim parkiralištima (zonirano i vanzonirano područje) vrši se u skladu sa Odlukom o javnim parkiralištima („Sl. list grada Beograda“ br. 12/2010, 37/2011, 42/2011, 11/2014, 30/2014, 34/2014, 89/2014, 96/2016, 36/2017, 118/2018, 26/2019, 52/2019, 65/2020, 152/2020, 9/2021, 111/2021 i 76/2022) – Odluka.
- Elektronski nalog za plaćanje eDPK izdaje se korisniku saglasno čl. 18a st. 2. Odluke, koji na opštem parkiralištu u zoniranom području i van zoniranog područja nije unapred platio uslugu parkiranja (nema parking-kartu), a saglasno čl. 18a st. 3. Odluke – korisniku opšteg parkirališta u zoniranom području kome je isteklo ograničeno (produženo) vreme parkiranja.
- eDPK važi od momenta izdavanja do istog vremena u prvom sledećem danu u kome se vrši naplata parkiranja i samo u zoni za koju je izdata. eDPK se plaća naknadno po izdatom elektronskom nalogu za uslugu parkiranja vozila u dnevnom trajanju.
- Korisnik parkirališta (fizičko ili pravno lice) je dužan da postupi po elektronskom nalogu za plaćanje eDPK i isti plati putem opšte uplatnice, na pošti/banci ili blagajnama preduzeća ili elektronskim putem. Na cenu elektronske dnevne parking-karte (eDPK) odobrava se popust od 50% za sve korisnike usluge parkiranja (fizička i pravna lica) koji elektronsku dnevnu parking-kartu (eDPK) plate u roku od 20 dana od dana isteka njenog važenja. Ako korisnik parkirališta ne izvrši plaćanje u roku u kome se odobrava popust od 50% cene eDPK, preduzeće će pokrenuti postupak naplate potraživanja, a troškovi prinudne naplate, zakonska zatezna kamata i drugi troškovi padaju na njegov teret, shodno zakonu.
- Korisnik koji koristi uslugu parkiranja u dnevnom trajanju, obavezan je da se informiše o izdatoj eDPK. Obaveštenje o izdatoj eDPK dostupno je na sajtu preduzeća, preko Korisničkog servisa (telefonom, elektronskom poštom ili neposredno na šalterima), kao i slanjem SMS poruke korisnicima kojima je isteklo ograničeno (produženo) vreme parkiranja ili su nakon izdavanja eDPK pokušali da plate uslugu parkiranja (kada za to postoje tehničke mogućnosti).
- Ako je elektronski nalog za plaćanje eDPK izdat za vozilo za koje je kontrolom utvrđeno da postoje dospela, a nenaplaćena potraživanja po osnovu najmanje dva (2) izdata naloga, da nije moguće identifikovati vozača, odnosno vlasnika vozila preko evidencije nadležnog državnog organa RS i da nije moguće pokrenuti postupak za naplatu potraživanja, preduzeće je ovlašćeno da zadrži vozilo uklanjanjem vozila sa opšteg ili posebnog parkirališta, na mesto koje je za to određeno ili postavljanjem uređaja kojima se sprečava odvoženje vozila do naplate dospelih potraživanja i troškova saglasno članu 18g Odluke.
- Korisnik može podneti reklamaciju putem telefona, poštom, elektronskom poštom ili neposredno na šalterima Korisničkog servisa preduzeća.
Preduzeće: JKP „Parking servis“ Beograd, Prekonoška ulica 28v
Radno vreme Korisničkog servisa: ponedeljak-petak od 07.00 do 21.00 čas, subotom od 07.00 do 14.00 časova.
Korisnički servis (blagajna): Ul. Mileševska 51, Takovska 31, Milutina Milankovića 134g
Info telefon: 11011
е-mail: info@parking-servis.co.rs