Захвалнице „Паркинг сервису“

03.10.2016.

Наше колеге и сарадници су се у протеклом периоду истакли својим залагањем на радном месту, испољили висок ниво професионалности, а пре свега љубазности према корисницима и стога заслужују да буду јавно похваљени.

Наиме, крајем августа Славиша Миловановић и Драган Ћосић су у гаражи „Аеродром" помогли кориснику да унесе пртљаг у возило. Том приликом корисник је заборавио кесу са поклонима намењену својим најдражима у колицима за пртљаг. Наше колеге су сачувале и вратиле кориснику заборављене ствари.

Корисник је желео да своје утиске подели са нама путем е-маила, у коме је изразио задовољство у приступу запослених према корисницима, и тим путем се и захвалио нашим колегама.

„Мој ауто је био паркиран у гаражи „Аеродром“ неколико дана. Вратио сам се из Осла тачно 24 .08. 2016., било је то време између 20.20 и 20.40 часова када сам дошао по свој ауто. На рампи су ме љубазно дочекали ваши оперативци. Паркирао сам колица са коферима поред и отишао по ауто, један од њих двојице ми је помогао да убацим кофере у гепек што ја нисам ни очекивао. Наставио сам пут ка Ужицу и на неких 15 km, сетио сам се да сам имао једну кесу са неким поклонима, која је била у колицима а грешком је нисмо убацили у гепек. Вратио сам се и код ваших службеника била је та кеса, која је брижно чувана и опет уз велику љубазност ми је уручена. Сматрам да особљу, које је радило у том временском термину на том месту, треба одати признање за савесно обављен посао.“ – написао је Милан Марјановић.

Недавно је и колегиница Марија Брзаковић похваљена за ревност у служби и изузетно залагање, у е-маилу који је стигао од корисника Павла Васева: „Дана 19.9.2016 oko 01 час по изласку са паркинга аеродрома Н. Тесла, Београд, назвали су ме из кућице за наплату паркинга и обавестили ме да су пронашли мој новчаник који је испао поред аута док сам вадио кључеве, а да то нисам приметио. Новчаник је пронашла и у првобитном стању, са новцем и документима, вратила ваша службеница Марија Брзаковић. Овако, нажалост, редак гест поштења, враћа веру у људе и људскост и молим надлежне да похвале Марију Брзаковић за високи ниво професионалности.“

Такође, „Паркинг сервис” је учествовао у реализацији јубиларног 50. БИТЕФ-а који је ове године одржан од 24.09 до 02.10.2016. године. Задовољни услугом и радом нашег предузећа, организатори ове манифестације захвалили су на подршци „Паркинг сервису“ и истакли да позоришни људи из иностранства увек изражавају задовољство нашом услугом као и чињеницом да су паркинг места у близини позоришта где се њихове представе одигравају.