Одлучно до највиших међународних стандарда

02.12.2014.

Руководство Јавног комуналног предузећа „Паркинг сервис“ Београд решено је да своје пословање доведе на ниво светских стандарда. У прилог томе говори вишемесечни рад запослених на изради 32 процедуре Система менаџмента квалитета.

На путу до међународно признатог сертификата наше предузеће ће одговорити на све захтеве стандарда што ће омогућити, између осталог, и повећање ефикасности пословних процеса, уз јасно дефинисање права и одговорности.

Андрија Чупковић, директор „Паркинг сервиса“ каже да је предузеће након почетне анализе докумената и снимања пословних процеса приступило документовању „добре праксе” и прилагођавању свим захтевима стандарда. „Желим да похвалим све ауторе процедура, који су поред својих сталних обавеза, дали велики допринос да своје знање и искуство преточе у системска документа. У најкраћем року завршићемо и преостале обавезе и спремно дочекати сертификационо тело.“

[gallery ids="16847,16844,16845"]

Стандардизација процеса рада побољшаће квалитет услуге и јасно делегирати одговорности запослених у предузећу, што ће неминовно довести до ефективнијег рада, уштеде времена и новца и што ће допринети бољим услугама за кориснике.