„Паркинг сервис“ добио и стандард OHSAS 18001

26.03.2018.

ЈКП „Паркинг сервис” Београд испунило је предуслове и данас добило трећи у низу стандарда IMS-а OHSAS 18001, што значи да ово Предузеће посебну пажњу поклања безбедности и здрављу запослених. У процесу имплементације овог стандарда учествовали су сви запослени, а значајну улогу имали су и репрезентативни синдикати „Паркинг сервиса”.

Стандард OHSAS 18001 дефинише захтеве за Систем менаџмента здрављем и безбедношћу на раду и односи се на целокупну организацију, а не само на процесе за које постоје законски прописи.

- Имплементација стандарда OHSAS 18001 значи да је „Паркинг сервис“ свестан значаја безбедности и здравља својих запослених и непрестано настоји да унапреди и одржава ниво безбедности радника свих профила и занимања, као и да предупреди њихово повређивање током процеса рада. Такође, водимо рачуна и о безбедности корисника наших услуга и томе посвећујемо посебну пажњу. – изјавио је директор „Паркинг сервиса“ Андрија Чупковић.

„Паркинг сервис“ има за циљ да кроз имплементацију стандарда OHSAS 18001 повреде на радном месту сведе на минимум, пружи заштиту од могућих повреда, како запосленима, тако и корисницима услуга, правовремено отклони потенцијалне опасности, усклади радне процесе Предузећа са законским прописима. Резултат свега овога је побољшање имиџа Предузећа, али и повећање поверења корисника, јер постоји опредељеност управљања заштитом здравља и безбедношћу на раду.

Поред сертификационе провере за OHSAS 18001, сертификационо тело SGS, данас је одржало и надзорну проверу за ISO 14001:2015. У плану је да средином 2018. године „Паркинг сервис“ своје пословање усклади са захтевима новог стандарда ISO 9001:2015.

[gallery columns="2" link="file" ids="37719,37718"]