Почео са радом Контролно-оперативни центар

25.09.2019.

Контролно-оперативни центар (КОЦ) ЈКП „Паркинг сервис“ из кога ће се обављати мониторинг и управљати различитим сервисима и услугама овог Предузећа, почео је са радом.

Центар, који се налази у гаражи „Масарикова“, обишли су данас заменик градоначелника Горан Весић, помоћник градоначелника Андреја Младеновић и директор ЈКП „Паркинг сервис“ Београд Андрија Чупковић, и том приликом су им презентоване могућности даљинског надзора и управљање пословима на терену из самог центра.

[gallery link="file" columns="4" ids="42575,42576,42577,42578"]

Заменик градоначелника Горан Весић истакао је да је центар прво замишљен као контролно-оперативни центар за потапајуће стубиће, јер је „Паркинг сервис“ недавно, одлуком Града, добио надлежност да управља тим системом. Појаснио је и да се из овог центра контролише улаз и излаз из сваке гараже, као и комуникација са грађанима који имају проблем приликом наплате.

– Ово је један од најмодернијих центара и мало компанија у Европи има овакав центар. На овај начин показујемо да смо неко ко је направио прве кораке ка „Смарт ситију”. ЈКП „Паркинг сервис” иде у корак са Европом и светом, а то доказује и награда коју смо добили у Малаги за гаражу на Обилићевом венцу. Тако показујемо да оно што радимо у Србији може да буде на европском нивоу, а „Паркинг сервис” је прави пример за то – казао је Горан Весић.

„Паркинг сервис“ је имплементирањем најсавременије опреме и технологије у своје пословање обезбедио услове за управљање из једне централне тачке у виду Kонтролно-оперативног центра. Одавде се, осим контроле система потапајућих стубића, обавља и даљински надзор објеката и управљање функционисањем објеката. Из КОЦ-а се обавља и мониторинг стања у јавним гаражама, управља се расположивим дизалицама за пренос возила, као и инфо таблама које приказују слободна паркинг места, како на улицама, тако и у гаражама.

Из Контролно-оперативног центра се прати рад људи на терену, као и рад информатичко-комуникационе инфраструктуре Предузећа и превентивно делује да не дође до застоја у раду на преко 50 објеката овог предузећа и свих горе наведених сервиса.

„Паркинг сервис“ је формирањем Контролно-оперативног центра имао за циљ повећање сигурности пословања централизованим управљањем и коришћењем савремене технологије рада. Такође, уз помоћ КОЦ-а предвиђено је смањење трошкова пословања, повећање безбедности и квалитета услуге према крајњем кориснику.