Примери добре праксе

18.04.2017.

У непуних месец дана у четири наврата запослени ЈКП „Паркинг сервис” показали су да су савесни радници и увек спремни да помогну корисницима.

Радник обезбеђења у гаражи „Масарикова“ Владан Ристић, приликом обиласка гараже 21. марта 2017. године пронашао је коверту са 127.000 динара. По унапред предвиђеној процедури све је предао свом надређеном, направљен је записник, а обавештене су и колеге из Корисничког сервиса, за случај да се власник пронађеног новца јави. Тако је и било, корисник се јавио кол центру „Паркинг сервиса“ и обавештен је да је новац пронађен и предат Министарству унутрашњих послова, где га може преузети.

Пар дана касније, 24. марта 2017. године, у гаражи „Пионирски парк“ пронађен је новчаник са новцем и бус-плус картицом. Сналажљиве колеге пронашле су власницу, госпођу Верку, чији супруг је дошао да преузме пронађене ствари и пренесе им речи захвалности.

У гаражи „Баба Вишњина“ недавно је пронађена пословна торба са документима и убрзо је враћена власнику, који је корисник ове гараже.

Из године у годину запослени ЈКП „Паркинг сервис” проналазе у паркинг објектима и око њих новчанике, документа, кључеве, рачунаре, али изналазе и начине да пронађено врате власницима.

Власници изгубљених ствари увек су пријатно изненађени и неретко нас похвале у својим писмима.

Ипак, корисници бивају пријатно изненађени и када им наши запослени помогну и у неким несвакидашњим ситуацијама. У неколико наврата корисници нису могли да уђу у своја возила, јер су суседни аутомобили били  паркирани преблизу. Наши запослени су се трудили да реше и овакве „проблеме”. Управо то се догодило 5. априла ове године у непосредној близини једне од пословница Корисничког сервиса у Улици краљице Марије. Колеге у Кол центру примиле су позив од корисника, који није могао да уђе у своје возило, које је било паркирано непосредно уз дрво, а са друге стране је преблизу било паркирано друго возило. Колегиница Светлана Јекић, која је „ситније” грађе, а уз то и спортиста, лако је ушла у возило кроз пртљажник, такозвана трећа врата, спустила ручну кочницу и омогућила власнику да возило помери гурањем. У гаражи „Пионирски парк“ на сличан начин је „ослобођено” још једно возило, само неколико дана раније.

И иако није „у опису њиховог посла“, наши запослени се руководе девизом да је „кориснику увек потребно помоћи“. Корисници успешно реше настали проблем, а наши радници остају задовољни, јер су им помогли.

Менаџмент „Паркинг сервиса“ јавно похваљује све запослене, који својим залагањем и трудом помажу корисницима у свим предвиђеним и непредвиђеним ситуацијама.