Ангажовање ЈКП „Паркинг сервис" у отклањању последица поплава

26.05.2014.

"text-align: justify;">Током ванредне ситуације, изазване обилним падавинама и поплавама, ЈКП „Паркинг сервис" је радио по режиму условљеном овим околностима, а сви ресурси и запослени, по налогу Скупштине града, били су 24 сата на располагању Градском штабу за ванредне ситуације.

Радници и механизација „Паркинг сервис"-а били су ангажовани на територији општина Обреновац и Лазаревац, где је свакодневно на отклањању последица поплава радило око 20 екипа са дизалицама. У акцији рашчишћавања Обреновца премештена су 123 возила, пренето је 35 чамаца ангажованих током евакуације, а успешно је ослобођено и пренето још 38 возила МУП-а и Скупштине града.

На подизању бедема на обали Саве и Дунава у Београду и на пуњењу џакова код "Београд вода", "ПИМ"-а и "Краљичиног вагона" на Макишу, радило је око 300 радника. Они су, извршавајући све задатке, показали висок ниво свести и одговорности у оваквој ситуацији, дајући максималан допринос. Такође, запослени ће се одрећи једне дневнице као помоћ настрадалима од поплаве.

На Међународном терминалу „Паркинг сервис"-а, чији је део бесплатно уступљен за складиштење хуманитарне помоћи, још увек пристижу возила са донацијама из земаља Европске уније. Без надокнаде за царињење и плаћање паркинга кроз терминал је до сада прошло 180 возила, са готово 60.000 килограма најпотребнијих артикала, која су прослеђена у угрожена подручја.

Андрија Чупковић, в.д. директора ЈКП „Паркинг сервис", је у Градском штабу за ванредне ситуације, по налогу градоначелника, координирао ангажовање неопходне механизације и људства у 24-часовној комуникацији са свим директорима јавних комуналних предузећа.

Имајући у виду да ће допринос „Паркинг сервис"-а, као и осталих комуналних предузећа у обнови поплављених делова Београда, бити потребан наредних дана и месеци, наше предузеће ће наставити да на конструктиван начин и континуирано помаже обнову угрожених подручја следећи инструкције надлежних органа, а у циљу сврсисходнијег и бржег опоравка Града.